" i slutet av dagen..."

Livet är faktiskt sjukt bra. Det kan vara det mest fantastiska men även det jobbigaste. Man ställs inför så många svåra val och är visst är det helt crazy att allt styrs helt och hållet utav dig själv? ..... (tänk att alla mina misstag jag gjorde förra året trots allt har gjort mig till den jag är idag!!) anyway, at the end of the day, så är det fortfarande bara DU som kan bestämma över ditt liv, vilka mål du har, hur du vill leva, och om du tänker sura för små saker eller om du ska le åt alla de fantastiska saker som du faktiskt får uppleva. Man kan vrida och vända på saker så himla mycket, man kan se allt från olika perspektiv. Men en sak är jag säker på, saker som bara ger oss negativ energi är ingenting som vi bör välja. Folk kommer att förstöra, folk kommer att hata. Men kom ihåg, livet handlar inte om att hitta sig själv. Det handlar om att skapa sig själv. Så välj positivt. Även när det är svårt, välj aldrig något annat än det starkaste hoppet!- jag vet hur det blir om man inte gör det!..
 
''This is your world. Shape it or someone else will.''
 
 
Allmänt | |
#1 - - Susanna Maria J:

Så härligt :)

Upp