Positiva- och negativa energier

Det är rätt ballt tycker jag, hur vissa människor kan ge en positiva energier medans vissa verkligen kan ge oss negativa. Jag tror faktiskt inte att man tänker på det så mycket, men så är det verkligen…. Tänk själva, när man träffar vissa speciella personer så kan man bli alldeles sprallig och glad i hela kroppen, liksom bara av att se och vara med dom och med andra kan det vara tvärtom.

 

Man ska verkligen ta vara på dom som ger en massa positiv energi, dem som gör en glada. Ger folk dig negativ energi eller tar bort din positiva ska man nästan strunta i dem helt.. För det är inte värt det! Men det är väldigt svårt att se det… Jag har själv märkt rätt tydligt hur vissa personer kan ta bort min energi eller bara göra mig på dåligt humör. Dem som är så negativa klarar jag tyvärr inte av länge om jag själv ska kunna vara positiv! Jag är en person som verkligen ser lösningar istället för problem.

Allmänt | |
Upp